Totalt møtte 11 medlemmer.
Det vi fikk gjort var:
– området rundt huset og banen ble raket
– takrennene ble renset
– det gamle herretoalettet ble ryddet, og gamle servanter og dostol ble fjernet
– konsollen i taket i hallen ble fjernet
– teppet ble støvsugd
– bua på banen ble ryddet
– montert oppheng til slalåmhinderet på utsiden av terrassen
– robotklipperen ble klargjort for sesongen
Etterpå ble det pizza og brus, og masse prat. En veldig trivelig kveld.








