Torsdag 16. april hadde vi vårdugnad i og rundt huset

Totalt møtte 11 medlemmer.

Det vi fikk gjort var:
– området rundt huset og banen ble raket
– takrennene ble renset
– det gamle herretoalettet ble ryddet, og gamle servanter og dostol ble fjernet
– konsollen i taket i hallen ble fjernet
– teppet ble støvsugd
– bua på banen ble ryddet
– montert oppheng til slalåmhinderet på utsiden av terrassen
– robotklipperen ble klargjort for sesongen

Etterpå ble det pizza og brus, og masse prat. En veldig trivelig kveld.

This entry was posted in Ukategorisert. Bookmark the permalink.